Livrare, mod de plată si retur
LIVRAREA
Pe teritoriul României
Livrarea este gratuită pentru toate comenzile de peste 400 lei (cu TVA inclus).
Pentru comenzile sub 400 lei, prețul pentru transport este de 20 lei.
Și cum toate produsele noastre sunt fabricate la comandă, pentru a putea realiza cel mai nou și proaspăt produs, comenzile dvs. vor fi procesate și expediate între 1 și 3 zile de la plasarea comenzii. Durata livrării variază în funcție de locație. Termenul estimativ de livrare poate fi după cum urmează:
Orașul București: 1-2 zile lucrătoare;
Alte orașe mari: între 2 și 4 zile lucrătoare;
Comune / sate: până la 5-6 zile lucrătoare;
Pentru perioadele în care avem promoții (cum ar fi Black Friday, Crăciun, Anul Nou, Paște etc.), livrarea comenzilor poate întârzia, iar termenul de livrare depinde de volumul de lucru al firmei de curierat la momentul respectiv.
Vă oferim și un termen de 30 de zile în care puteți returna produsul din puf și/sau pene, dacă acesta nu îndeplinește așteptările dvs. Pentru toate celelalte produse, aveți dreptul de a le returna în termen de 15 zile de la data primirii lor, cu condiția ca acestea să fie în starea comercială inițială, fără urme de uzură și în ambalajul original. Puteți afla mai multe despre cum să returnați sau să înlocuiți un produs aici.
Pentru adăugarea unei facturi în coletul dvs, trebuie să solicitați acest lucru prin introducerea datelor firmei ca și comentariu la comanda pe care o plasați. Dacă nu introduceți aceste date la plasarea comenzii, puteți face acest lucru prin intermediul formularului de contact sau la telefon 07 85 54 62 32
Livrarea în străinătate
Putem livra produsele noastre în toată Europa, Statele Unite și multe alte țări. Luați legătura cu noi pentru mai multe detalii.
În Europa, iar timpul estimativ de livrare este între 2 și 7 zile lucrătoare.
În SUA și alte țări livrăm prin firma de curierat DHL, iar timpul estimativ de livrare este tot între 2 și 7 zile lucrătoare.
Luați legătura cu noi pentru detalii specifice despre costul livrării.
Datele pe care le furnizați, cum ar fi numărul de telefon, adresa de livrare și adresa de e-mail, vor fi utilizate doar pentru prelucrarea comenzii și nu vor fi furnizate terților /cu excepția companiei de curierat care va efectua livrarea/.
În caz că aveți întrebări legate de produse, metoda de plată, metoda de livrare etc., ne puteți contacta telefonic la 07 85 54 62 32 sau ne puteți scrie la adresa de e-mail: office@poohy.ro
MODUL DE PLATĂ
1. Plata ramburs, cu numerar la livrare – la primirea coletului, veți achita suma datorată direct curierului.
________________________________________
2. Plata cu cardul, printr-un terminal virtual POS – la primirea coletului, nu datorați nicio sumă curierului, iar produsele vor fi trimise fără opțiunea de deschidere și verificare.
________________________________________
3. Plata prin transfer bancar
Veți transfera prin transfer bancar valoarea comenzii dvs, în următorul cont bancar in RON* al companiei noastre:
Down Comfort Ltd.
IBAN – RO16 BREL 0006 0000 5499 0100
SWIFT: BRELROBUXXX
Libra Internet Bank
Bucuresti, Cladirea Phoenix Tower: Calea Vitan, № 6-6A, Sector 3, Romania
*Vă rugăm să rețineți că în acest cont bancar pot fi transferați numai LEI ca și valută bancară, din partea băncilor și instituțiilor bancare din România.
La primirea produselor, nu datorați nicio sumă curierului, iar produsele vor fi trimise fără opțiunea de deschidere și verificare.
Sau în următorul cont bancar in EURO:
Down Comfort Ltd.
IBAN: LT8035000100131 51793
Bank name: Paysera LT, UAB
Address: Pilaitds 16, Vilnius, Lithuania
Swift Code: EVIULT2VXXX
Bank code: 35000
RETUR
Pentru a elimina cea mai mare problemă din cumpărăturile online – faptul că nu puteți încerca produsul, sau mai bine zis, că nu puteți încerca produsul confortabil și „în liniște” ... – Noi vă oferim o perioadă de probă de 30 de zile. Oferim 30 de zile de probă pentru produsele din puf și cele din puf și pene. Pentru restul produselor, cum ar fi lenjeria de pat, nu avem perioadă de probă, doar politica legală de retur în termen de 15 zile fără probă. Astfel, poți încerca modelele tale preferate cu aproape 0 risc, în confortul casei tale. Deschideți coletul, atingeți materialele și vă puteți asigura că tot ceea ce v-am promis este adevărat.
Produsele confecționate după mărimea specificată de client, care nu apare ca și opțiuni la produsele de pe site - dimensiuni care nu sunt standard - nu fac obiectul returului. Excepții de la Dreptul de Refuz menționate în Directiva UE privind drepturile consumatorului, specificate la articolul 16 lit. c) livrarea de bunuri personalizate sau efectuate la comandă de către consumator.
Dacă nu este „dragoste la prima încercare” ... atunci vom face tot posibilul să recuperați suma plătită pe comanda dvs.
Și chiar dacă totul este în regulă, se poate întâmpla ca produsul să nu aibă dimensiunea perfectă sau pur și simplu... SĂ NU FIE NICIO PROBLEMĂ!
Oricare ar fi motivul, dacă decideți să înlocuiți / să returnați produsele – puteți face acest lucru cu siguranță! Binențeles, produsul trebuie să fie în stare bună, produsele returnate sunt donate către familii nevoiașe și de aceea vă rugăm să respectați alături de noi calitatea acestor produse.
Noi vom chema un curier pentru a va ridica returul, iar cand acesta va ajunge la noi, vom inlocui produsul sau vom rambursa suma produselor achizitionate prin transfer bancar. Pretul costului de transport va fi pe cheltuiala dvs. si variaza in functie de volumul si greutatea coletului, aprox. 30-35 lei.
Vă vom rambursa suma pentru produsele returnate în termen de 5 zile lucrătoare - fără resentimente, fără trucuri ieftine, 100% fără probleme.
Doar 3 cerințe simple avem:
- Să respectați politica noastră de garanție
- Să nu treacă mai mult de 30 de zile de la data primirii produsului
- Să ne contactați la 07 85 54 62 32 pentru a clarifica restul detaliilor