Contactați-ne la: 07 85 54 62 32
 

Termeni și Condiții

TERMENI GENERALI

Termeni și condiții generale pentru furnizarea de servicii prin utilizarea magazinului online www.poohy.ro`
Vă rugăm să citiți cu atenție acest capitol - Termeni și condiții înainte de a utiliza site-ul  web. Dacă utilizați acest site web, se consideră că acceptați și sunteți de acord cu acești Termeni și condiții. Dacă NU ACCEPTAȚI termenii și condițiile prezentate, vă rugăm nu utilizați acest site web.  Data actualizării: 19.06.2021


I. OBIECTUL Termeni și condiții

Artă. 1
(1) Acești Termeni și condiții generale reglementează relațiile dintre utilizatorii paginilor electronice (internet) și a serviciilor de pe  domeniul  www . poohy.ro , subdomeniile sale și pagina de Facebook ,  pagina noastră de  Instagram (numită pe scurt „Site”, „Website”, „Pagină de internet”) și se aplică persoanelor fizice - denumite „DVS”, „Cumpărător”, „Client”, „Utilizator ") care au acces la site-ul nostru web sau la pagina de socializare administrată de noi.
 (2) Pentru clienții persoane juridice (denumit pe scurt „Client-comerciant”), folosind serviciile și produsele oferite pe site, Termenii și condițiile generale sunt informative, deoarece termenii contractelor încheiate cu companiile sunt convenite individual între vânzător și cumpărător.

Artă. 2 Prin selectarea oricărui obiect, link sau  buton situat pe site - ul nostru ,  acceptați și sunteți de acord să respectați toate prevederile acestor Termeni și Condiții ca urmare a utilizării Site - ului.


II. DATE DESPRE COMERCIANT (VÂNZĂTOR)

Artă. 3 " Down Comfort" SRL., CUI 204854911, cu sediul social: loc.. Plovdiv, str. Rodopi no.108, etajul 1,  camera  3, reprezentată de Milen Ganzurov (denumit în continuare „ Comerciant”, „Vânzător”, „Site”, „Noi ”), care conduce și administrează site-ul www.poohy.ro - un magazin online care oferă un contract de vânzare de la distanță potrivit acestor Termeni și Condiții Generale.

Artă. 4 Puteți contacta „ Down Comfort” SRL. după cum urmează:
(1) la telefon: 0785546232
(2) prin e-mail: office@pooohy.ro
(3) prin scrisoare la adresa : Loc. Plovdiv str. Rodopi nr. 108, etajul 1, camera 3 , Bulgaria
(4) prin formularul de contact de pe Site;


III. DEFINIȚII

Artă. 5 (1)Client / „Utilizator” - oricare persoană fizică care folosește Site-ul în orice mod, inclusiv vizualizare și/sau achiziționarea unui produs sau serviciu prin intermediul  Site-ului.
(2)Client-persoană juridică” - orice persoană juridică sau altă entitate juridică care folosește Site-ul în oricare mod, inclusiv prin vizualizarea acestuia sau achiziționearea unui produs prin intermediul magazinului electronic.
(3)Vânzător” este  „ Down Comfort” SRL.

Artă. 6Cont” / „Profil” - o secțiune a Site-ului, formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă, care permite Clientului să utilizeze serviciile Site-ului, în cazurile în care este necesar un cont pentru utilizarea lor.

Artă. 7Site web” înseamnă un site web care se găsește  la următoarea adresă web:  www.poohy.ro


IV. DISPOZIȚII GENERALE

Artă. 8 Condițiile generale ale „ Down Comfort” SRL. sunt obligatorii pentru toți utilizatorii și clienții Site-ului.
(1) Orice utilizare a site - ului înseamnă că ați citit cu atenție Termenii și condițiile generale și ați acceptat să le respectați necondiționat.
(2) Termenii și condițiile generale pot fi modificate unilateral de către „ Down Comfort” SRL în orice moment prin actualizarea acestora. Aceste modificări intră în vigoare imediat și sunt obligatorii pentru toți clienții și utilizatorii site-ului.
(3) În toate cazurile de modificare a Termenilor și condițiilor generale „ Down Comfort ” SRL își informează clienții și utilizatorii publicând modificările pe site. În acest sens, dumneavoastră, în calitate de consumatori , trebuie să verificați eventual dacă există modificări în condițiile generale ale site-ului la oricare utilizare a acestuia.

Artă. 9Down ComfortSRL  menționează că imaginile unor produse pot avea  caracter informativ și drept urmare, unele produsele livrate pot diferi de cele din imaginile de prezentare.

Artă. 10 Caracteristicile sau prețurile produselor descrise pe site pot fi modificate în orice moment.

Artă. 11 Toate bunurile, inclusiv cele din promoție / reducere, sunt vândute și livrate până la epuizarea cantităților, chiar dacă acest lucru nu este specificat în mod explicit pe site.

Artă. 12 Site-ul poate conține linkuri către alte site-uri. Site-ul nu este responsabil pentru politicile de confidențialitate ale site-urilor web pe care nu le administrează, precum și pentru alte informații conținute în acestea.


V. ÎNCHEIEREA UNUI CONTRACT

Efectuarea unei comenzi
Artă. 13 (1) Utilizatorul își exprimă dorința de a comanda / cumpăra bunuri prin intermediul site-ului prin plasarea unei comenzi electronice, deoarece acest lucru este posibil cu sau fără un profil înregistrat pe site.
(2) Utilizatorul are dreptul, dacă a împlinit vârsta de 18 ani, să comande toate bunurile și serviciile enumerate pe site, cu excepția cazului în care acestea nu sunt disponibile și numai dacă, potrivit legii, consumatorul are capacitate de exercițiu.
(3) La plasarea unei comenzi prin intermediul Site-ului, Utilizatorul are dreptul de a alege tipul, marca și modelul mărfurilor și cantitatea acestora, conform opțiunilor oferite pe Site.  Este posibil ca sistemul să vă solicite să selectați alte caracteristici (cum ar fi culoarea ) dacă produsele selectate sunt în diferite variante.
(4) După ce ați selectat produsele pe care le doriți de pe site, precum și cantitatea acestora, este necesar să faceți clic pe butonul „Comandă”.
(5) Înainte de a finaliza comanda, vi se va oferi posibilitatea de a alege metoda de plată și termenele de livrare. De asemenea, vi se va cere să furnizați date fără de care nu este posibil să executăm comanda. Astfel de detalii sunt de obicei nume, adresa de livrare, adresa de telefon și de e-mail, precum și detaliile despre facturare - dacă este necesar.

Confirmarea comenzii
Artă. 14 Site-ul va trimite utilizatorului o notificare despre înregistrarea comenzii în sistemul nostru , acest lucru însermnând confirmarea și acceptarea angajamentelor cu executarea comenzii.
Artă. 15 Contractul de vânzare încheiat între Client și Vânzător constă din acești Termeni și Condiții Generale și din orice alte acorduri suplimentare între Vânzător și Cumpărător.


VI. POLITICA DE VÂNZĂRI ONLINE

Artă. 16 Accesul pe site în scopul înregistrării comenzii este permis oricărui client. La cerere, Clientul se poate înregistra pe Site.
(1) Site-ul își rezervă dreptul, de a restricționa accesul oricărui client, prin orice metoda posibilă,  la realizarea unei Comenzi și / sau la oricare dintre metodele de plată posibile, dacă se consideră că acest lucru ar fi în detrimentul Site-ului sau al Vânzătorului. În această situație, singurul drept al Clientului este să contacteze departamentul „Relații cu clienții” al site-ului prin formularul de contact sau coordonatele specificate în Capitolul II al acestor Termeni și Condiții Generale pentru a fi informat despre motivele care au condus la aplicarea acestor măsuri. Site-ul nu este responsabil pentru daunele pe care clientul le-a suferit sau le poate suferi ca urmare a acestei decizii, indiferent de corectitudinea sau fundamentul acesteia.
(2) Clientul are dreptul de a publica opinii despre bunuri și / sau servicii, precum și de a contacta Site-ul la adresele indicate în secțiunea „Contacte”. Opiniile sau mesajele care conțin limbaj sau vocabular inadecvat vor fi eliminate de pe site sau ignorate.

Artă. 17   Comenzile prin intermediul site-ului www.poohy.ro sunt acceptate 24 de ore pe zi / 7 zile pe săptămână

Artă. 18 Toate prețurile bunurilor și / sau serviciilor de pe site sunt finale, exprimate în lei ( RON ), inclusiv TVA și toate celelalte taxe impuse de lege.

Artă. 19 În cazul plăților online prin paypal sau alte sisteme similare de plăți,  plăți bancare sau plăți cu cardul printr-un terminal POS virtual , vânzătorul nu este responsabil pentru costurile legate de taxe, comisioane sau alte plăți suplimentare efectuate de către cumpărător sau banca sa în legătură cu tranzacția în sine, precum și în cazurile de schimb valutar aplicate de banca care a emis cardul către client în cazurile în care moneda este diferită de RON .

Artă. 20 Prin trimiterea comenzii, Clientul autorizează „ Down Comfort ” SRL. să-l contacteze pentru îndrumare în orice mod posibil, atunci când se impune, despre orice lucru în legătură cu comanda sau contractul acestuia.

Artă. 21 Vânzătorul are dreptul de a refuza să execute (de a anula) comanda făcută de client , urmînd să-l notifice pe acesta despre această acțiune.

Artă. 22 Anularea contractului nu implică nicio răspundere sau obligație ulterioară a oricărei părți față de cealaltă în legătură cu acesta și, prin urmare, niciuna dintre ele nu are dreptul să solicite despăgubiri celeilalte pentru anularea acestuia în următoarele cazuri:
• neacceptarea de către banca emitentă a clientului / utilizatorului a tranzacției pentru plata online;
• efectuarea tranzacției bănești, care nu duce la primirea de fonduri în contul vânzătorului pentru plățile online;
• datele furnizate de client / utilizator în platformă sunt incomplete și / sau incorecte.


VII. LIVRARE, PLATĂ ȘI ANULARE / RETUR

Livrare

Artă. 23 Livrarea bunurilor comandate prin magazinul online se face prin curier , iar costul de livrare se calculează automat înainte ca Clientul să-și finalizeze comanda. Plata costului de livrare, atunci când este necesar, se face de obicei împreună cu plata prețului comenzii.

Artă. 24 Site-ul are dreptul să notifice că prețul de livrare nu este datorat de către Client în cazul unei comenzi peste o anumită valoare. Aceast lucru va fi indicat pe site precum și la plasarea comenzii.

Artă. 25 „ Down Comfort” SRL. își rezervă dreptul de a solicita confirmarea comenzii de către client înainte de expediere. Dacă nu primește confirmarea, Vânzătorul poate refuza să trimită produsele.
 
Timpul de livrare

Artă. 26 Comenzile dvs. vor fi executate și expediate într-n termen de la 1(una)  până la 5(cinci) zile de la primirea acestora.  Termenul de livrare variază în funcție de locație.  Termenii obișnuiți de livrare după expediere sunt între 1 și 7 zile.  Pentru perioadele promoționale (cum ar fi Black Friday, Crăciun , Anul Nou, Paște etc.), timpul de livrare a comenzilor poate fi prelungit, iar timpul de livrare depinde de volumul de lucru al curierului la momentul respectiv.
Plată

Artă. 27 (1) Prețurile bunurilor și serviciilor anunțate pe Site sunt definitive și includ TVA, precum și toate celelalte taxe prevăzute de legislația română în vigoare.
(2) Comenzile de pe site pot fi achitate:
• Plata la livrare în numerar - la primirea coletului, precum și suma pentru transport (care este inclusa în prețul total, dacă este cazul).
• prin transfer bancar - în acest caz clientul nu datorează nicio sumă la livrarea coletului.
• prin card / printr-un terminal POS virtual - în acest caz clientul nu datorează nicio sumă la livrarea coletului
(3) Comenzile în valoare de peste 12.500 lei nu vor putea fi plătite la livrare, ci trebuie plătite în avans prin transfer bancar sau prin card bancar.

Artă. 28 Clientul este obligat să furnizeze toate informațiile necesare pentru emiterea facturii în conformitate cu legislația în vigoare, dacă este necesar. El poate face acest lucru atunci când plasează comanda sau ulterior printr-un mesaj către Vânzător.
 
Dreptul de refuz, returnare și schimb
Artă. 29 (1) În termen de 30 de zile de la primirea comenzii, Clientul are dreptul să înlocuiască sau să  returneze produsul  cu rambursarea integrală a sumei plătite chiar și după utilizarea acestuia.
(2) Cerințele pentru această perioadă de încercare de 30 de zile sunt:
- Trebuie respectată politica noastră de garanție
- Nu au trecut mai mult de 30 de zile de la data primirii produsului
- sunați la 07 85 54 62 32 pentru clarificarea detaliilor.  
(3) Costurile de returnare sau schimb sunt pe cheltuiala Clientului și dacă nu sunt plătite în avans vor fi deduse din suma rambursată.
Politica de garanție

Artă. 30 Garanție Perioadă de încercare de 30 de zile
(1) Clientul are dreptul să primească, să examineze și să încerce produsele achiziționate și, dacă nu este mulțumit, să le returneze cu rambursarea integrală a sumei (cu excepția livrării) sau înlocuirea acestora. 
(2) Garanția nu se aplică produselor personalizate. Produsele personalizate sunt cele care sunt realizate la comandă și nu sunt incluse în produsele standard oferite de magazinul online 
 Artă. 31 Garanția “Întotdeauna o pernă confortabilă
Deoarece știm că alegerea unei perne este dificilă și foarte personală și, pentru a completa experiența dvs. și a elimina orice inconvenient, vă oferim o perioadă de 12 luni în care vă vom ajusta densitatea pernei o dată în mod gratuit.
Ce înseamnă aceasta?
Dacă descoperiți că perna dvs. este prea joasă sau prea înaltă, o vom ajusta gratuit o singură dată în termen de 12 luni de la data cumpărării. Dacă doriți ca acesta să fie mai mare, o vom aduce la următorul nivel de densitate sau la nivelul dorit și veți plăti doar diferența de preț (pentru umplutura suplimentară pe care am pus-o) și livrarea către noi. Dacă este mare, vom reduce umplerea pernei la nivelul dorit. Din păcate, nu vă putem restitui suma pentru umplutura eliminată, deoarece a fost deja utilizată și nu o putem folosi pentru un alt client, dar v-o vom returna sau o vom folosi pentru un alt produs pe care doriți să îl cumpărați .

Artă. 32 Garanție limitată standard. (1)  Down Comfort SRL. garantează că pernele,  plapumele și saltelele mărcii  Poohy nu conțin defecte ale materialelor sau de fabricație pentru o perioadă de 2 ani în conformitate cu ÎNGRIJIREA CORECTĂ, așa cum se indică mai jos.
(2)  ÎNGRIJIREA CORECTĂ (a se vedea aici ),  inclusiv utilizarea unei huse sau a unui material protector pentru perna, plapumă sau saltea, după caz, este o condiție necesară  pentru a vă menține garanția. 
(3) Pentru produsele cumpărate de comercianții cu amănuntul autorizați , aceste garanții de depozitare sau de vânzare cu amănuntul înlocuiesc această garanție și trebuie aplicate înainte de a lua legătura cu POOHY. Vă rugăm să contactați vînzătorul cu amănuntul  înainte de a solicita graranția de la noi. 
(4) Perioade de garanție: 
Pilote: 2 ani, perne: 2 ani, saltele ( toppere): 2 ani
(5) În perioada de garanție, poohy.ro va repara sau înlocui produse sau părți ale produsului care se dovedesc a fi defecte din cauza materialului necorespunzător sau a manoperei, în condiții de utilizare și întreținere normală.
(6) Garanția limitată nu acoperă:
- Produs utilizat fără  protecție , husă sau material protector        
- Pierderea volumului, densității sau a umpluturii cauzată de utilizarea normală.        
- Deteriorări sau daune care nu sunt rezultatul defectelor de material sau de fabricație.        
- Deteriorări cauzate de întreținerea necorespunzătoare sau spălarea și uscarea produsului ( instrucțiunile de îngrijire trebuie respectate la   - vezi aici ).        
- Colorarea și îngălbenirea foliei de bumbac datorită utilizării normale.        
- Deteriorări ca urmare a transportului sau defecțiuni apărute în magazinul distribuitorului.
- În cazul unui defect, rămâne la latitudinea POOHY de a furniza un articol reparat sau de a-l înlocui, cu condiția ca clientul să completeze lista cu pretențiile de garanție de mai  jos.        

Artă. 33 Cum să procedați cu o cerere de garanție:
În cazul unui defect, pentru a beneficia de garanția limitată, trebuie să trimiteți un e-mail la office@poohy.ro cu detaliile de mai jos completate și fotografii ale produselor atașate la e-mail sau contactați-ne la 07 85 54 62 32
Detaliile dvs. de contact: 
Nume și adresă, 
Număr de telefon ,
E-mail, 
Număr de comandă  (dacă există)

Fotografii necesare: Eticheta produsului (cusută la produsul dvs.; sub sancțiunea legii, această etichetă nu trebuie înlăturată)
Vă rugăm să vă asigurați că întreaga etichetă se vede în fotografie.
Fotografii privind  motivul cererii. (1-3 fotografii)
Odată ce am primit toate informațiile de mai sus, va începe procesul de analiză privind acordarea garanției. Vă vom evalua solicitarea și vă vom solicita mai multe detalii, dacă este necesar.
Dacă se consideră că articolul trebuie să ne fie returnat, una dintre echipele noastre vă va furniza informațiile necesare.

 Nu returnați un articol către POOHY până când nu vi se solicită acest lucru. Orice returnare neautorizată nu va fi acceptată. Clientul este responsabil pentru plata taxelor poștale la returnare.

 Vă rugăm să așteptați până la 5 zile lucrătoare pentru finalizarea procesului de reclamație.

VIII. TRANSFERUL DE PROPRIETATE

Artă. 34 (1) Proprietatea asupra bunurilor va fi transferată de Vânzător către Client odată cu livrarea acestora și după efectuarea plății de către acesta.
(2) Livrarea bunurilor se certifică prin semnătura cumpărătorului a documentului de transport furnizat de curier.
IX. RESPONSABILITATI

Artă. 35 Vânzătorul nu va fi răspunzător pentru niciun fel de daune suferite de cumpărător ca urmare a forței majore sau în afara controlului vânzătorului.

Artă. 36 Vânzătorul nu este responsabil pentru epuizarea stocului.

Artă. 37 Site-ul nu garantează accesul fără probleme și neîntrerupt la domeniul  www.poohy.ro


X. PROMOȚII, CONCURSURI ȘI PUBLICITATE

Artă. 38 (1) Noi stabilim regulamentele și regulile promoțiilor și concursurilor pe care le organizăm. Aceste reguli sunt cunoscute doar de potențialii clienți de pe site-ul nostru web sau de pe pagina noastră oficială de Facebook : httpss : // www . facebook . com / poohy.ro
(2) Doar acei clienți care respectă regulile publicate pe site au dreptul la promoții. De asemenea, promoțiile se aplică numai comenzilor plasate pe site-ul nostru în perioada în care promoția este valabilă până la epuizarea cantităților.
(3) Down Comfort Ltd. , își rezervă dreptul de a anula o promoție sau un concurs fără notificare prealabilă.

Artă. 39 În momentul în care Clientul / Utilizatorul creează un cont pe Site, are posibilitatea de a-și exprima consimțământul pentru a primi mesaje publicitare. Orice persoană poate consimți, de asemenea, să primească astfel de mesaje completând formularul de abonament de pe site, trimitând un mesaj la adresele indicate pe site sau marcând  consimțământul pentru a primi materiale publicitare.

Artă. 40 Clientul / Utilizatorul poate refuza în orice moment să primească mesaje publicitare, utilizând linkul special aflat în fiecare mesaj publicitar, modificând setările din contul său sau contactând „ Down Comfort ” SRL. în orice alt mod care este specificat în prezenții Termeni și condiții generale de pe site.

Artă. 41 Refuzul de a mai primi mesaje publicitare nu constituie în mod automat o renunțare la acordul de încheiere a unui contract.


XI . DATE PERSONALE

Artă. 42 (1) În conformitate cu Regulamentul general privind protecția datelor (Regulamentul (UE) 2016/679 și legislația bulgară „ Down Comfort” SRL este administrator de date cu caracter personal.
(2) „ Down Comfort” SRL  adoptă o politică de confidențialitate (vezi aici) a datelor cu caracter personal și o politică privind cookie-urile ( vezi aici), pentru fiecare client, ale cărui date personale sunt prelucrate de „ Down Comfort ” SRL sau căruia îi sunt aplicate cookie-uri. 

Aici puteți găsi politica noastră de confidențialitate ( vezi aici), care face parte integrantă din termenii și condițiile noastre.


XII . PROPRIETATE INTELECTUALĂ

Artă. 43 Drepturile de proprietate intelectuală asupra tuturor elementelor și resurselor aflate în magazinul online www.poohy.ro (inclusiv bazele de date disponibile) sunt supuse protecției în baza Legii drepturilor de autor și a drepturilor conexe și aparțin companiei Down Comfort SRL ( poohy.ro).

Artă. 44 Este interzisă copierea textelor și imaginilor de pe www.poohy.ro și plasarea lor în alte site-uri și magazine online fără acordul expres al Down Comfort SRL.
 
XIII. LEGEA APLICABILĂ - JURISDICȚIE

Artă. 45 Litigiile apărute între „ Down Comfort ” SRL și Clienți și / sau Utilizatori vor fi soluționate de comun acord sau, în caz contrar, litigiile vor fi soluționate în conformitate cu legislația bulgară, cu excepția cazului în care părțile convin altfel.

Artă. 46 Clienții individuali pot utiliza Platforma europeană de soluționare a litigiilor online (SOL), disponibilă la adresa http://ec.europa.eu/odr  , care este un portal de acces unic care permite consumatorilor și comercianților din UE să soluționeze litigiile.


XIV . CORESPONDENȚA ÎNTRE ȚĂRI

Artă. 47 Vânzătorul și Clientul sunt de acord că următoarele date sunt acceptate pentru contactul dintre părți:
(1) Vânzător " Down Comfort" Rl., cui 205854911, cu sediul social: Loc.  Plovdiv, str. Rodopi no. 108, etajul 1, camera 3, reprezentată  de Milen Ganzurov : - la telefon: 07 85 54 62 32; - prin e-mail: office@poohy.ro
(2) Pentru Cumpărător: - telefonic , la numărul indicat de client în Comandă ; - sau prin e-mail la adresa menționată de client în comandă ;
(3) Notificările și comunicările pe care părțile le realizează prin e-mail vor fi considerate ca fiind în formă scrisă, iar pentru părți au valoarea unui înscris.