Contactați-ne la: 07 85 54 62 32
 

Politica de garanție

Saltelele, pilotele și pernele noastre de top, fabricate din puf de rață sau de gâscă și / sau pene sunt realizate cu cea mai bună structură și cele mai bune materiale. Alături de o îngrijire adecvată, pilotele și topperele dvs. de lux pot rezista și peste 10 ani. Pernele sunt mai grele, deci vă puteți aștepta ca acestea să dureze 5 ani sau mai mult. Oricum, mult mai mult decât cele sintetice.
Pentru confortul dvs, siguranța și liniștea sufletească, vă oferim 3 tipuri de garanții de care puteți profita:
1.    Perioadă de probă de 30 de zile - Oferim 30 de zile de probă pentru produsele din puf și cele din puf și pene. Pentru restul produselor, cum ar fi lenjeria de pat, nu avem perioadă de probă, doar politica legală de retur în termen de 15 zile fără probă.
2.    O pernă confortabilă întotdeauna
3.    Garanție standard limitată

1.    PERIOADĂ DE PROBĂ DE 30 DE ZILE
Satisfacția dvs. este foarte importantă pentru noi.
De aceea, vă oferim să încercați produsele noastre timp de 30 de zile - Oferim 30 de zile de probă pentru produsele din puf și cele din puf și pene. Pentru restul produselor, cum ar fi lenjeria de pat, nu avem perioadă de probă, doar politica legală de retur în termen de 15 zile fără probă.
Dacă acestea nu îndeplinesc pe deplin satisfacția dvs., returnați-le pentru o rambursare completă (cu excepția livrării).
Garanția nu se aplică produselor personalizate.

Pentru a profita, trebuie doar să ne sunați la 07 85 54 62 32 sau să ne scrieți la office@poohy.ro

2.    O PERNĂ CONFORTABILĂ ÎNTOTDEAUNA
Deoarece știm că alegerea unei perne poate fi dificilă și foarte personală, iar pentru a vă îmbunătăți experiența și a îndepărta orice inconveniente, vă oferim o perioadă de 12 luni în care vom ajusta o singură dată, în mod gratuit, densitatea pernei dvs.
Iată ce înseamnă asta:
Dacă descoperiți că perna dvs. este joasă sau ridicată, o vom ajusta gratuit pentru o singură dată în termen de 12 luni de la data achiziționării. Dacă doriți ca acesta să fie mai ridicată, îi vom umple până la următorul nivel de densitate sau la nivelul dorit și veți plăti doar diferența de preț (pentru umplutura suplimentară pe care am adăugat-o) și livrarea către noi. Dacă este prea ridicată, vom reduce umplutura pernei la nivelul dorit. Din păcate, nu vă putem rambursa pentru umplutura eliminată, deoarece a fost deja utilizată și nu o putem folosi pentru un alt client, dar vă vom returna această diferență de umplutură sau o vom folosi pentru alt produs dorit de dvs.
Pentru a profita, trebuie doar să ne sunați la 07 85 54 62 32 sau să ne scrieți la office@poohy.ro

3.    GARANȚIE STANDARD LIMITATĂ
Down Comfort Ltd. garantează că pernele, pilotele și topperele companiei Poohy nu prezintă defecte de fabricație și materiale în CONDIȚII NORMALE DE UTILIZARE, pentru o perioadă de 2 ani, care începe la data achiziționării, așa cum este indicat mai jos.
ÎNGRIJIREA CORESPUNZĂTOARE (vedeți aici), inclusiv utilizarea unei huse sau a unei protecții pentru perna, pilota sau topperul dvs, după caz, este o condiție necesară pentru a vă păstra garanția.

Pentru produsele achiziționate de la distribuitorii autorizați pentru retail, acele garanții de depozitare sau de vânzare cu amănuntul înlocuiesc această garanție și trebuie aplicate înainte de a contacta POOHY. Vă rugăm să contactați locul de achiziționare al produselor înainte de a solicita o garanție către Poohy.

Perioadele de garanție:

   Pilote: 2 ani
   Perne: 2 ani
   Saltele (Toppere): 2 ani

În timpul perioadei de garanție, POOHY va repara sau înlocui produse sau părți ale produsului care prezintă defecte din cauza materialului sau a fabricării necorespunzătoare, pe timpul utilizării și întreținerii normale.

Garanția limitată nu acoperă:

   Condiții, defecțiuni sau daune care nu sunt rezultatul defectelor de material sau de fabricație.      Deteriorări cauzate de întreținerea necorespunzătoare sau spălarea și uscarea produsului (instrucțiunile de îngrijire trebuie respectate conform etichetei de îngrijire a produsului – vedeți aici).
   Produs utilizat fără husă, protecție, față de pernă sau cearceaf plic.
   Pierderea volumului, densității sau întreținerii umpluturii cauzată de utilizarea normală.
   Decolorarea și îngălbenirea învelișului de bumbac datorită utilizării normale. Dar dacă utilizați o husă sau protecție și aveți grijă de acesta, produsele dvs. Poohy vor dura mult mai mult de 10 ani.
   Deteriorările cauzate de transportul sau defecțiunile din magazinul distribuitorului.

În cazul unui defect, este la latitudinea POOHY de a furniza un articol reparat sau înlocuit, cu condiția ca clientul să completeze lista de mai jos pentru solicitarea garanției.
Chiar și după expirarea garanției, nu ezitați să ne contactați dacă există o problemă cu produsul dumneavoastră. Vom face tot posibilul pentru a o rezolva.

Cum să depuneți o cerere pentru garanție:

Pentru a beneficia de garanția limitată în cazul unui defect, trebuie să trimiteți un e-mail la office@poohy.ro cu detaliile de mai jos completate și poze ale produselor, atașate la e-mail sau contactați-ne la 07 85 54 62 32


Detaliile dvs. de contact:
    Nume și adresă
    Număr de telefon
    Adresă de e-mail
    Numărul comenzii

Poze necesare:

    Etichetă legislativă (cusută asupra produsului dvs.; partea de sus: sub sancțiunea legii, această etichetă nu trebuie eliminată)
    Vă rugăm să vă asigurați că întreaga etichetă este în poza pe care o veți atașa.
    Poza motivului pentru cererea de garanție. (1-3 poze)

Odată ce primim toate informațiile de mai sus, va începe procesul de revizuire a garanției. Vă vom evalua solicitarea și vă vom solicita mai multe detalii, dacă este necesar. Dacă se consideră că produsul trebuie să ne fie returnat, cineva din echipa noastră vă va furniza informațiile.
Nu returnați niciun produs către POOHY până când nu vi se solicită acest lucru. Orice returnare neautorizată nu va fi acceptată. Clientul este responsabil pentru plata taxelor de curierat pentru retur.
Vă rugăm să așteptați 1 până la 7 zile până la finalizarea procesului de reclamație.